Pirkinių krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.

Pristatymo sąlygos

Pristatymo sąlygos

Padarius užsakymą, kiek galint greičiau jį paruošime ir išsiųsime jums. Kurjeris per 1-2 darbo dienas su jumis susisieks ir suderinęs patogų pristatymo laiką – pristatys užsakytas prekes.

Jeigu tik kils klausimų arba neaiškumų dėl užsakymo – būtinai drąsiai klauskite mūsų vadybininkų arba jeigu mums kils klausimų dėl pristatymo adreso ar kitų duomenų – taip pat susisieksime ir patikslinsime su jumis.

Lietuvoje produktus pristatome šiais būdais:

DPD ir Omniva paštomatais (per 1-3 d.d. po užsakymo patvirtinimo);

Kurjeriu (per 1-2 d.d. po užsakymo patvirtinimo).

Kurjeris užsakymus pristato darbo dienomis iki 17 val.

Į užsienį produktus pristatome DPD, GLS ir UPS kurjeriais (3-7 d.d. po užsakymo patvirtinimo).

Jei klientas nespėja atsiimti siuntos iš paštomato pagal transporto įmonės nurodytą terminą, ji yra grąžinima siuntėjui. Jei klientas nori, kad siunta būtų pakartotinai išsiųsta, jis/ji turi apmokėti papildomo siuntimo ir grąžinimo kaštus.

! Karštuoju periodu prašome rinktis pristatymo būdą atsakingai. Rekomenduojame siuntas atsiimti kuo greičiau, arba rinktis kurjerio pristatymo būdą.

Pristatymo mokesčiai

Užsakymams Lietuvoje pristatymo mokestis: paštomatais nuo 2,64 €, kurjeriu 4,24 €.

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Maloniai prašome susisiekti su mumis nurodytais kontaktais:

uzsakymai@optita.lt

+370 449 74017

*Pristatymas į Kuršių Neriją apmokestinamas papildomai.